soccertrip365.com #People #Football #Traveling

God dag Fredrikstad FK ! cz.1

God Dag Fredrikstad.

Kilka dni temu wróciliśmy z wyprawy pod tytyłem „Trip Norwegia 2015”. Głównym celem naszej wędrówki były odwiedziny Fredrikstad FK. Na miejsce dotarliśmy bez problemu i mieliśmy dużo czasu na zwiedzanie 70 tysięcznego miasta. Ale zacznijmy od początku….

Fredrikstad FK 17

Fredrikstad FK Stadion

Wyprawa do Fredrikstad swój punkt startowy miała we Wrocławiu „Port Lotniczy ul.Graniczna 190”. Jak przed każdym lotem są wymagania czasowe i bagażowe. Dlatego też dotarcie na ul. Graniczną 190, zaczynało się ok. 4 godzin przed odlotem. Obiad, pakowanie i przyszedł czas by wyruszyć na aeroport. Wrocławskie MPK to świetne rozwiązanie dla portu lotniczego i wszystkich podróżujących. Mimo tego, iż jest ono na obrzeżach miasta szybko można dotrzeć do Centrum Miasta z lotniska i odwrotnie. Duży Plus dla MPK Wrocław:D

Nie pełnie 2 godziny i wylądowaliśmy w Oslo Rygge.
Odwiedziliśmy byłego mistrza Norwegii który obecnie znajduje się na zapleczu Tippeligaen. To drugi co do ilości tytułów Mistrza Norwegii zaraz za: Rosenborg Trondheim, 22 tytuły mistrzowskie, Fredrikstad FK, 9 tytuły mistrzowskie.

Ostatnie sukcesy to 2006r. Puchar Norwegi i Mistrzostwo 1961r.
od roku 2012 Fredrikstad FK nie wystepuje w najwyższej klasie rozgrywkowej. Poniżej znajduje się galeria z wizyty na stadionie.

@soccertrip365

część II historia stadionu i ostatniej gry FFK z Polska drużyna…

cześć III o mieście ludziach których spotkaliśmy w Norwegii

#Fredrikstad FK #Rosenborg #Trondheim #magazynpilkarz #olesnickisport #2×45 #sportowywroclaw